tiistai 4. joulukuuta 2012

!!!20 päivää jouluu!!!

Heissaan! oikeesti enää 20 päivää jouluuu jeee! mitä aijjotte pyytää lahjaks mä ainaki nyt oon miettiny et peak performancen hupparin ja lökärit ois kivat, sitte hiustenpidennyksset,rahaa,lahjakorttei ja sellasta. kertokaa mitä te toivotte! No sitte mun alkuviikon suuuurin tapahtumiin.. :D Kouluu iha normisti kasist kahtee, mut mul oli hammaslääkäri )): not funny,ei ollu reikiii ;) no koulun jälkee menin wilmalle, siellä me syötii ja oltii koneel ei paljoo muuta. Sitte wilman piti lähtee jumboo ja mä menin sitte toiselle kaverille ja sieltä vasta himaa. Himas en sitte paljoo tehny mitää. illal tuli tosi huono olo :( tänää en menny kouluu flunssan ja silmätulehduksen takii. tein tos pirtelöö sit leikkasin isoist t-paidoist toppei mut en saanu niist kuvii ku kamerasta loppu akku ja oon nii laiska etten jaksa sitä ladata :DDDDD mut sitte oon olllu koneel ja kattonu tv. kirjottelen taas joku pv (: pari kuvaa viel :)) 

anteeks molempien kuvien laadusta :DD


<3:llä mirka! <3

                                                                         

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti